menusearch
hemayatz.ir

سیزده

دیدار رئیس اداره امور قرآنی استان با مدیرعامل دیدار رئیس اداره امور قرآنی استان با مدیرعامل به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان : دیدار رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان و هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با مدیرعامل انجمن به مناسبت روز قلم صبح امروز در دفتر انجمن برگزار گردید .
مرادی رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به خدمات قرآنی و انسان دوستانه زانیار مدیر عامل انجمن و آرزوی موفقیت برای ایشان در زمینه هدایت مجموعه تحت مدیریت افزود : کمک به توسعه اندیشه قرآنی و ایجاد علاقه و انگیزه در نوجوانان و جوانان و آحاد جامعه به انس بیشتر با قرآن جزء وظایف هر مسلمانی است .

سه شنبه چهاردهم تیر ۰۱
اهداء تبلت به دانش آموزان ممتاز تحت پوشش اهداء تبلت به دانش آموزان ممتاز تحت پوشش به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان : در آغاز فصل فراغت دانش آموزان و جهت ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان ممتاز تحت پوشش انجمن، مدیرکل زندانهای استان و مدیرعامل انجمن به همراه مددکاران اجتماعی ضمن بازدید از محل سکونت سه خانواده که دارای فرزندان محصل نمونه می‌باشند با اهداء سه دستگاه تبلت، کارت هدیه و مبالغ نقدی از آنان تقدیر و دلجویی نمودند .
فرزندان زندانیان در نبود پدر و سرپرست خانواده درصورت کم توجهی به امر تحصیلی و تربیتی بعضاً در معرض آسیب هایی ازجمله افت تحصیلی، ترک تحصیل، گرایش به جمع همسالان و دوستان ناباب و مشکلات روحی روانی و اخلاقی و ... قرار دارند .
انجمن در راستای کمک به امر تحصیلی و پیشرفت و موفقیت دانش آموزان و شناسایی مشکلات خانواده های زندانیان تلاش های بسیار مهمی نموده است : مستقر نمودن مشاور تحصیلی و پیگیری روند تحصیلی تمامی فرزندان محصل زندانیان تحت پوشش، تهیه البسه و لوازم التحریر، کیف و کفش و اهداء چندین دستگاه گوشی موبایل و تبلت، رایزنی با آموزش و پرورش جهت رایگان نمودن هزینه های تحصیلی دانش آموزان تنها بخش کوچکی از کمک های انجمن به خانواده های تحت پوشش است .
چهارشنبه هشتم تیر ۰۱
بررسی ظرفیت های کارآفرینی پروژه زندان باز سنندج بررسی ظرفیت های کارآفرینی پروژه زندان باز سنندج به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان : صبح امروز زانیار مدیر عامل انجمن با دعوت از کارآفرینان استان از پروژه زندان باز سنندج بازدید و با بررسی پتانسیل و ظرفیت موجود امکان بهره برداری از نیروی کار و اشتغال زندانیان مقیم پروژه مورد بررسی قرار گرفت. زانیار مدیرعامل انجمن، جذب کارآفرینان و سرمایه گذاری در زندانها را از اقدامات مهم انجمن برشمرد و گفت : امکان اشتغال و حرفه آموزی در زندانها نه تنها باعث ایجاد درآمد برای مددجویان و خانواده آنان می‌شود بلکه باعث اصلاح جامعه و جلوگیری از تکرار مجدد چرخه جرم می‌شود.
یکشنبه پنجم تیر ۰۱
افزایش درآمد انجمن با احداث جایگاه سوخت خودرو افزایش درآمد انجمن با احداث جایگاه سوخت خودرو به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان : در راستای تصمیم گیری اعضاء هیئت مدیره این انجمن و تحقق گسترش دامنه حمایتی از مددجویان تحت پوشش، صبح امروز زانیار مدیرعامل انجمن به همراه مهندس سلیم زاده رئیس خدمات مهندسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان از زمین های محوطه شهر سنندج جهت احداث جایگاه سوخت خودرو بازدید بعمل آوردند .
لازم به ذکر است در این بازدید جانمایی اولیه موقعیت های متناسب با احداث طرح مذکور جهت طرح در جلسات هیئت مدیره و اخذ مجوزهای لازم تعیین گردید .
یکشنبه پنجم تیر ۰۱
افتتاح مرکز اشتغال شماره 2 زندانیان افتتاح مرکز اشتغال شماره 2 زندانیان به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت زندانیان مرکز استان : به مناسبت هفته قوه قضاییه مرکز اشتغال شماره ۲ زندانیان واقع در شهرک بهاران سنندج با حضور رئیس کل دادگستری استان افتتاح شد. فتحی مدیرکل زندانهای استان کردستان عنوان نمود : یکی از مؤلفه‌های ارزشمند سازمان زندانها در سال ۱۴۰۱ توسعه بستر‌های اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان با هدف تولید درآمد پایدار و حمایت از خانواده است و در این راستا با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برای بیش از دو هزار زندانی مجوز و مدرک فنی و حرفه‌ای صادر شده است.

شنبه چهارم تیر ۰۱